fredag 21 februari 2020

Har slitit ut min kamera...



Vi är lediga... T har två dagar semester och vi gör sådant som vi "lagt på väntelista" under en tid. Typ... fixa nytt skåp till kapprummet och andra viktigheter.

Har börjat "lacka ur" på min kameran. Bytte till ett nytt batteri för några veckor sedan, men det hjälper inte. Den är ca 12 år gammal och den "hänger inte med" i alla snabba bilder jag vill ta. Den bestämmer när jag kan ta bilden och det är INTE OK. Misstänker att den håller på att ge upp och det märks så himla tydligt när jag ska ta bilder i skymning... ska jag vara ärlig... det märks HELA tiden. Så... en ny kamera ska införskaffas.

Idag vid 16.30 träffade vi Jackson och hans människa vid den gamla nedlagda fotbollsplanen och lät de fyrbenta springa av sig lite energi. 


 
 


Det behövdes... Nu ligger de nyduschade och mätta i sina bäddar och sover djupt.

T och jag har just ätit en semla och nu väntar någon film.

Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...