tisdag 13 april 2010

En helt vanlig tisdag

.
Solig tisdag och jag har en film som ligger och väntar på mig. *NÖJD* Tänkte krypa upp i soffan med lite te och försvinna in i filmens förtrollade värld.
Sonen är hos flickvännen och T håller på att måla en spalje som vi ska ha till luktärtorna. Vovvarna har fått leka med "bitskinn" och rusat av sig och ligger nu nöjda i sina bäddar i hallen. Tanterna vilar för att orka sova i natt.
.

.

.

.

.
Nu go´vänner är det dags för filmen... Återkommer med vad jag tycker.
.
Må gott... det gör jag.
.

2 kommentarer:

  1. Ameeeeen, du berättar ju inte vilken film du skall se.. *nyfis som en liten gnu*

    Vi, eller rättare sagt jag, har oxå tittat på film idag. Gubben och Zita låg och snarkade ikapp i soffan *fnissar*

    "Taking Chance" såg jag - görbra film, se den. Du har trailern i min blogg.

    Vi har premiärgrillat idag oxå - kyckling med potatisklyftemix (potatis med rotfrukter) och kalla såser... MUMMA! Ni får snart titta ner så vi kan njuta av grillad mat tillsammans *ler*

    Ha det bäst goa gumman!

    *Kramar om*

    SvaraRadera
  2. *LER* Berättar nästa gång vad det var för film... Måste "smälta" den först. Vet inte riktigt vad jag tycker. Den var bra... MEN... äm...*tänker* den var annorlunda på så vis att jag inte visste vem jag skulle hålla på. Antagonisten blev hjälte och hjälten blev antagonist... HUR GICK DET TILL??? *Skrattar*

    Men hörru... hur gott lät det där... Vi grillade i lördags... kycklingspett, potatis i ugn och tzatziki. Vi kommer när Bönan är tillbaka till sin "mamma", och hjälper Er att äta av den goa maten. *Sätter servetten tillrätta under hakan*

    Ha en helt ljuvlig dag.

    *KRAMAR om*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...