måndag 26 april 2010

Hur "död" kan en boll bli?

.
Idag (efter jobbet) har vovvarna fått BUSA och ha jätteroligt med en boll. De är så himla ivriga på bollen att vi får ta ut en vovve i taget. *LER*
.
T och jag hann även en vända till varuhuset där man kan köpa bil/båt/fritid -saker. Vi behövde båtpasta till de "gropar" vi lyckats få till på botten av båten. Ämmm, undrar hur det gick till... "groparna"... VEM ÄR SKYLDIG. *ASG* Det finns väl INGA stenar i sjön där Paradiset ligger. JÖSSES... Bråddjup som Marinergraven. *himlar med ögonen*
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
De ögonen är INTE att leka med... *ASG* Bollen är inte tillräckligt död ÄN.
.
.
Nu ska jag ta kväller... men först ska jag ta kommandot över tv-zappen... DEN ÄR MIN.
.
Må gott... Det gör jag.
.

2 kommentarer:

  1. God morgon min sköna!

    Härliga bilder på tossiga dobbisar *ler*

    Zita är inte sååå intresserad av bollar, men tar vi fram DÄCKET, så blir hon eld och lågor! *skrattar* Dobbisar kan vifta på svansen så jäkla sött!

    Har ni gropar i båten... ajsingen då *fnissar* tur det går att fixa!

    Må så gott denna tisdag!

    ♥`·.¸.·´. KRAM .`·.¸.·´ ♥

    SvaraRadera
  2. Japp...en av dobbisarna vi har här hemma kan vifta på svansen... Bönan har juh ingen. *LER*

    Å det är bättre med en grop i båten än en grop i låret... *Flinar sött*

    Må underbart

    *KRAMAR om`na*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...