söndag 11 april 2010

Saknar kroppsdelar och HÖGT på min önskelista

.
Nu tror jag allt jag överträffar mig själv *NÖJD* TVÅ inlägg på samma dag. *LER*
.
Vilken härlig dag det varit idag... Däcken är bytta, vovvarna nyduschade och ligger nu i sina bäddar i hallen och doftar lavendel. *Sniffar* Tvättat massor av vovvefiltar, strukit undan det som samlats på hög under veckan, lagat mat, målat spaljen till rosen på baksidan... MASSOR har blivit undanstökat idag och jag är JÄTTENÖJD.
.

.
TanyaBönan var så här GLAD när hon tog årets första utomhusdusch...
.


.
... och SnyggÅke var lika JÄTTEGLAD som hon.
.

.
T passade på att träna/leka lite med Snyggingen medan maten stod och puttrade på spisen. Jag tog min kamera som jag även kan ringa med *suckar uppgivet* för att föreviga detta. Måste erkänna att det är INTE kul att INTE ha en riktig kamera när det ska till. *Ledsen* Min kamera som jag också kan ringa med, DEN ÄR INTE SNABB. Med andra ord... Att fotografera djur i rörelse... DET ÄR HÖGSTA VINST OM DET BLIR EN BRA BILD. *fräser*
.
Första bilden, där saknas något... ETT HALVT HUVUD...kanske.
.

.
Andra bilden...DÄR SAKNAS HALVA SNYGGINGEN. Daaaaaaaaah
.

.
Bild nummer tre... Även här saknar jag viktigt kroppsdelar på vår lilla vovve.
.

.
Men nu ska Ni få se... Lyckades att få med HELA Snyggingen på några bilder. *NÖJD men ändå INTE*
.
.
.

.
.

.

.
Med andra ord... VÄLDIGT HÖGT på min ÖNSKELISTA finns en ny digitalkamera. Jag vet vilken jag vill ha... OOÅÅSCH vad jag önskar.
.
Må som GODIS... JÄTTEGOTT.
.

2 kommentarer:

  1. Några av bilderna bidde ju bra *gör tummen upp och ler*

    Tycker om minen på Åke och Bönan, "måster vi verkligen stå här UTE och skämmas?" *skratt*

    Snart dags för att ta tjuren vid hornen här hemma oxå, och dusha damp-kärringen (och då menar jag inte mig ;))

    *Kramar om*

    SvaraRadera
  2. *LER* Du är allt bra snäll Du. *Fräser över den ringande kameran*

    Vad gäller duscha vovvar ute... JIPPI... lättare än att lyfta in dem i badkaret. *LER och nu doftar de ljuvligt igen... dagens balsam är lavendel. *NÖJD*

    *KRAMAR om`na*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...