lördag 26 mars 2011

Behöver uppmuntran

.
Jag behöver uppmuntran, och det i MASSOR. T, insåg det ganska snabbt i morse och fixade frukosten, Snyggingen och började renovera och jag... *peker på hela mig* fick "frigång på ett köpcenter nära oss", utan att behöva tänka på matlagning, vovverastning, jobb, plugg eller något annat än mig själv i några timmar. *LER glatt* Dock finns det begränsningar i hur mycket jag kan handla. Har juh en brygga att bygga och två hus att renovera, då släpper man inte lös kontokortet allt för mycket i butikerna.
.

.
Jag införskaffade MASSOR av bra att ha grejjor... som renoveringsprodukter till mig. *pekar på ansiktet och naglarna* Det blev STORA-A-påsar med döskallar till vovvepromenaderna och ljus. Jag hittade även två vackra "Engelska" pelargonier som fick följa med hem tillsammans med en orkide.
.

..

.

.

.

.

.
Att ge sig ut och "muntra upp sig själv" så här en LÖNEHELG, är lite korkat. Himlars vad människor det var som var ute och muntrade upp sig samtidig som jag och HIMLARS vad många bilar, de där uppmuntrade människorna parkerar utanför köpcentrat nära oss. Nästa gång jag ska muntra upp mig själv, då ska jag göra det en vanlig vardag så jag får mer utrymme. *Planerar*
.
Jag råkade hitta ett par skor också, som jag muntrade upp mig med. En kvinna kan ALDRIG få för mycket skor, det saknas ALLTID någon sort i garderoben. Med andra ord, det är en kvinnas rätt att äga HUR MÅNGA skor som helst. *Pekar mot skogarderoben*
.
.

.

.

.
Nu go´vänner, är det dags för mig att gå och göra ingenting. Tänkte sätta mig och räkna på fingrarna hur många dagar det är kvar tills sonen kommer hem... *håller upp tre fingrar och visar hur många jag ska räkna*
.
I morgon spelar sonens J match i Malmö, och det sänds på TV. *Håller alla tummarna* Å har Ni inget att göra, då föreslår jag att Ni sätter på TV;n och kikar på KIF;s lilla karamell J - vänsterbacken, som förhoppningsvis får speltid.
.
Må som godis... JÄTTEGOTT.
.

2 kommentarer:

  1. Ja visst behöver vi muntras upp ibland!!! Trädskorna är superfina!!!

    Ha det gott gumman... är sonen på plats nu?
    STOR KRAM♥ Maria

    SvaraRadera
  2. Hejsan vännen...

    Sonen ringde för ca 1h sedan och berättade att de just landat och skulle ut och sätta sig i bilen och åka hemöver. *LER och hoppar och jublar* Nu går jag lite i väntans tider.

    *KRAMAR om´na*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...