onsdag 14 september 2011

Äpplen och bokhögar






Så där ja... Nu börjar mina "bokhögar" samlas igen. I våras, eliminerade jag högarna, böckerna åkte tillbaka till hyllorna och golven, borden och stolarna blev befriade från litteraturen. Nu, är de tillbaka med ökad styrka och växer sig allt högre och T, Snyggingen och Tanterna får finna sig i att INTE röra dessa kunskapshögar för då är jag lost.



Igår fick vi en STOR påse med äpplen av Z. Dessa äpplen är nog de godaste vi ätit någon gång och är det NÅGON i vårt avlånga land som kan hjälpa mig att tala om vad de heter vore jag innerligt tacksam. Z vet inte heller vad det är och trädet är HIMLA gammalt och äpplena är ganska lika "Royal Gala" i smaken... Liiiiiiiiiite saftigare.




Nu go´vänner är det dags för mig att återgå till forskningsmetodikens förtrollade värld.

Må gott... Äpplen är himla gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...