fredag 16 september 2011

"Hundrädda tjejer"



Saker som används mycket, men inte så ofta är himla bra att ha.


Idag har vi varit och hälsat på ZZ-top-babes och fått MASSOR av fantastiskt goda äpplen. Jag berättade för Z hur fantastiskt goda äpplena var, som jag fått av henne tidigare i veckan och hon bjöd in mig att plocka så mycket jag ville. OCH NOG VILLE JAG.


Jag frågade Z om det var ok att ta med Snyggingen och det var det... Hennes ZZ-top-babes "är lite hundrädda", men det var ändå kul om jag ville ta med vovven...


Om dessa tre tjejer är hundrädda, då vet i katten hur det skulle vara om de INTE var det... Snyggingen fick så himla mycket kärlek och gos en liten dobermannkille någonsin kan få på så kort tid. Tre ljuvliga ZZ-top-babes som inte lät honom vara en sekund. De undersökte och kände på i stort sett allt och konstaderade att "han är JÄTTELEN OCH MJUK" och "han har så gosiga öron".














Nu go´vänner ska jag skala lite äpplen och fixa lite mos.

Må gott... det gör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...