torsdag 29 september 2011

Njuter av att njuta






Vilken FAAAAAAANTASTISK dag... 20 grader varmt och jag slutade lunch. Jobbade i tisdags från 08.00 - 20.45 och det justerade jag denna härliga höstdag.




Idag har jag kännt mig så där nöjd. Har hunnit himla mycket och  sonen har varit hemma och jag fick rå om honom, skämma bort honom och njuta av att han tycker om att komma hem. Han är trött... "man blir trött av att jobba, laga mat, tvätta och städa". *Flinar* Nähäääääääää...blir man?!?! Kanska inte ska säga... "vad var det jag sa".




Idag har jag och Snyggingen varit ute på vår 5 km-runda och njutit massor. Vi tog god tid på oss och strosade i nästan två timmar... Eller rättare sagt... vi gick i rask takt i intervaller, tills det dök upp någon spännande att snuffa-titta-kissa på... äm... för vovven menar jag...






Nu go´vänner är det dags för mig att njuta vidare... te och smörgås i soffan.

Må gott... det gör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...