fredag 9 september 2011

Samtidigt, samma ställe men inte av samma sak

Jobbveckan är slut och nu måste jag försöka hinna hemma också. Det var varit inlämningsuppgifter till universitetet och på söndag ska jag börja med nästa uppgift. Måste få lite vila från jobb och studier och det tänker jag ta med gott samvete i morgon.

Efter jobbet bestämde jag mig för att INTE åka och handla, INTE göra så mycket måsten förrän jag haft en härlig promenad med Snyggingen. Vädret är kanon och vovven behövde en rask promenad lika väl som jag... Han gjorde dock toalett men det gjorde inte jag... Han sprang och snosade i gräset och det gjorde inte jag... lite skillnad på vad vi njuter av, men vi gjorde det samtidigt och på samma ställa.



















Kan en fredag bli bättre för en liten vovve och hans matte... JAPP... det kan den... Bönan är på intågande och ska vara hos oss i helgen och den förlupne sonen kommer till modershuset och ska äta middag efter jobbet. HUR toppen är inte det på en skala... *måttar och visar*

Må gott... DET gör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...