lördag 29 oktober 2011

Från långhårig till "punkfrilla"


Ännu en vecka har RUUUUUUUSAT iväg *håller i hatten* och jag har haft fullt upp med livet.  Jobba, plugga, renovera, laga mat, städa, handla, promenera vovve, DET är vad denna vecka varit full av och igår sände jag in min examinationsuppgift för de första 7,5 poängen på min C-kurs.


TantSinome


Idag packade jag in vovven och gjorde samma sak som förra lördagen... T, slipade det sista på trappen och jag hade det mysigt hos mormorn och morfarn. Denna gången var det himla fint väder och morfarn och jag tog en lång och härlig promenad medan mormorn var hemma och datoriserade.

TantKarin före nedklippningen


TantKarin, har vi "förstört". Vi har misskött hennes ljuvliga päls. En liten persertant MÅSTE kammas VARJE dag för att inte få tovor. DET har vi INTE gjort *skäms* och nu är hon nerklippt. Detta gjordes här hemma med hjälp av kökssaxen och hon misstycket inte. Vet inte vad som hänt, men efter det att hon fick sin "punkfrilla"  har hon blivit mer tillgiven och söker upp oss för lite gos. Måste erkänna att det blev aningen hackigt, men jisses vad det växer fort och nu har hon inte en tova.

TantKarin efter nedklippningen


Nu är det dags för mig att moffa middag. Börjar bli lite knorr i magen.

Må gott

5 kommentarer:

  1. Vad söööt hon är tantKarin :) En liten snöboll som man bara kan goooosa med *ler*

    Tänk på att stanna upp och njuta lite av livet imellan alla måsten och stress ;)

    Hoppas ni haft en härlig helg!

    Kramis ♥

    SvaraRadera
  2. *Skrattar* Joru... hon är allt bra söt vår TantKarin... Som en liten dunboll.

    Nu ska jag iväg och plugga.

    Hoppas Er helg varit lika fin som vår.

    *KRAMAR om*

    SvaraRadera
  3. vilka rikedomar ni (vi) har hA EN SKÖN SÖNDAGSKVÄLL

    SvaraRadera
  4. FÖRSÖKER att ge mig på en kommentar!

    Vi tycker Ni är himla trevliga fortsätt så Kkkkkkram

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket anonym *LER*

    Må gott

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...