onsdag 12 oktober 2011

KIF-örebro spelar i rosa och nOSTalgiFROZZA


Våran lilla J, sonens flickvän och sambo, spelar i rosa, för livet, för möjligheten till ett friskt liv, för framtiden. Hon spelar i KIF-örebro, och i oktober månad är deras matchkläder rosa. Tyvärr, med svart bindel då deras förre tränare, olyckligt gick bort, för någon vecka sedan i en trafikolycka. Jag håller mina tummar för att det ska gå bra för dem.



TantKarin, håller vi på att klippa ner. Jag ska villigt erkänna att vi misskött hennes päls, då vi INTE kammat henne VARJE dag. Vi stod i valet om vi skulle raka ner henns ljuvliga pälsman, men vi vill inte utsätta henne för det, utan klipper själva ner henne. Lite hackigt blir det... men det ska jag rätta till när jag kommit så långt. Hennes päls är huuuuuuuuur tjock som helst och just nu så lång att hon släpar den i golvet när hon går. Jag misstänker hon tycker det är skönt att bli av med lite, å så växer det juh ut som TUR är.










Idag har jag varit på nOSTalgiFROZZA, en nyöppnad FANTASTISK ostbutik, i vår lilla stad. Norrländska ostar, som smälter i munnen och där aromen smyger upp i gomen och vidare landar på tungan igen... HIMLARS vad mycket gott de hade. Ta en tur in i butiken och njut.






Nu, go´vänner ska jag ta och göra INGENTING. Det är jag värd.

2 kommentarer:

Kul att Du har lust att skriva några ord...