söndag 25 november 2012

Att ha en surdag

 
En oerhört SUR dag från min sida idag... Stereon - Ni vet den vi köpte och bytte två gånger... fungerar INTE... så T är till butiken och får en ANNAN modell, fastän 30 dagar har gått. Nu gäller det att det fungerar, jag har julmusik som ska ljuda i HELA huset om en vecka.
 
Jaha... så var det det där med VÄDRET... idag har det varit DIMMA och småduggande HELA dagen och det gör inte mig glad. Å i min värld, så är det BARA jag som är drabbad av detta.
 
 
 



Igår hann jag i alla fall fotografera lite av småfåglarna vid fågelbordet... alltid något. Eftersom det är en "surdag" idag, kan jag tala om att det INTE är några söta småfåglar vid fågelbordet idag utan idag... har kajorna i MASSOR flyttat in på vår plätt till gräsmatta.







Äsch... nu går jag och surar i köket ett tag...

Må gott

4 kommentarer:

  1. Hahaha, vad jobbigt med en surdag ;)

    Nåja, hoppas att din dag blev bättre framåt kvällen och att kajorna blev små fina fåglar istället :)

    Kram och ha en härlig måndag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Isses... den där surdagen håller på att utvecklas till en "survecka". Misstänker att det är den där skitförkylningen som ställer till det. Det är jobbigt att hela tiden har ont i halsen, snora och ha ett huvud som spränger.

      *Kramar om*

      Radera
  2. Skickar en Varm och Glad Kram ifrån gänget i Norge

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...