lördag 12 april 2014

Stavar som en kratta... vid googleöversättning

 
 
Lördaglunch hos föräldrarna. Slottsstek och till efterrätt äppelpaj... Himmelskt gott. Innerligt tack för god mat och trevligt sällskap.
 
 
 




Har på senare tid märkt att jag har många besökare från andra länder och det är jätteroligt. Tyvärr verkar min räknare på antalet besökare vara ur led, då jag häromdagen hade över 50 kommentarer från läsare från andra länder men räknaren visade att jag endast hade haft 27 besökare den dagen. Kanske ska ta bort ränkaren...
 
Har i kommentarerna (engelskspråkiga) läst att jag  har en fin blogg, och det tackar jag för... men det är några som säger till mig att jag måste köra en rättstavningskontroll innan jag publicerar... Äm... här blir det ett litet problem. Jag skriver på svenska... och kommer även göra det i fortsättningen och är det så att Ni gör en översättning till annat språk, kan det bli felstavningar och/eller grammatiska vurpor. Detta kan jag inte påverka och jag ber Er att bortse från detta. Tycker dock det är innerligt roligt att så många hittat hit.
 
Jag lägger inte ut alla kommentarer efter granskningen... detta för att flera av dem innehåller väldigt mycket reklam för både det ena och det andra. Lite reklam får ändå slinka med... ibland.
 
 
 



Nu go`vänner... fortsätter vi lördagen.

Må gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...