söndag 27 april 2014

Att utnyttja det vindstilla

 
 
Vid 13-tiden tog vi beslutet att inte stanna kvar i stan utan åka till Paradiset... Det gäller att utnyttja de vindstilla och soliga dagarna. Så... kl. 14.00 stod vi i Paradiset och inte ett moln på vår himmel.
 
 



Vi orkade inte med något extrastort i matlagningsväg, utan en färdig gulaschsoppa på burk och en vallmolimpa fick bli med över sjön. Jojo... det landade fint i magen det med.





Medan T fixade med fönsterfoder... hade jag studie av mås och trut.









Så... nu är vi hemma och sonen tittade förbi och åt middag med oss. Jamen hur härligt känns inte det i modershjärtat. Min... älskade son.





I morgon väntar en ny vecka... med tre arbetsdagar... Här går det undan. Snart är det helg igen.

Må gott


4 kommentarer:

  1. Utomhus smakar vad som helst gott, det behöver inte alls vara något exklusivt!
    Det var då för väl att du fick träffa sonen idag!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker det är HELT onödigt att han flyttat hemifrån... vad är det för fel med att bo hemma :-)

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  2. Oooh fantastiska bilder från erat fina Paradis! Vovvarna verkar älska att vara där, dom är så fina tillsammans❤ Jag blev super glad för ditt mail och ska skriva tillbaks...så fort jag har fått iordning på datoreländet...är lite svårt att skriva mycket med den här luren. Så jag har inte glömt dig😊
    Ha en fortsatt bra vecka.
    Med vänlig hälsning, Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-)
      Det är lugnt... skriv när Du har tid.

      Må gott

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...