lördag 24 januari 2015

En riktig cirkusprinsessa

 
 
För några dagar sedan fick jag bilder sända till mig via mms... Kicki... "NyårsKicki" var på ridskolan med döttrarna och den yngsta "lillaM" visade sig vare en cirkusprinsessa... en riktig sådan.
Så... med bilder tagna med en mobiltelefon i "stallmörker" dokumenterade den stolta modern storheten... Jamenva...Själv ställer jag mig inte ens i närheten av en häst... Stora djur det där.
Tack Kicki och M för att jag får lägga ut bilderna på bloggen.
 
 


  
 


Nu kör vi en snöig lördag... Jisses vad det snöar.

Må gott


2 kommentarer:

  1. Oooh jisses vilka minnen man får...voltige fick man "stå ut med" när man gick på ridskola, dressyrnörd som jag alltid varit, så tyckte jag inte detta var så kul. Var väl en fegis...
    Sen när man själv blev hästägare så hoppade man över denna biten...det fick de med mer vighet och mod pyssla med :-) Men det är kul att titta på!
    Oj får ni mycket snö? Vilken lycka! Vi har fått lite snöblask idag som inte ens lagt sig...hoppas bara det inte fryser på sen...
    Ha en härlig lördag kväll!

    Kramar från lite snöblaskigt Skåne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Själv tycker jag att hästar är STORA och LÄSKIGA djur.

      Ha en fin kväll.

      *KRAMAR från ett snöigt Örebro*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...