söndag 19 augusti 2018

En fin helg men med ont avslut.



Så är första jobbveckan slut... eller nästan i alla fall.
Det har gått med en farlig fart och kameran har legat i vila kan man säga. Det var först i fredags som den kom fram igen...


 



I fredags hade vi kräftskiva med sonen och F och delar av hennes familj... Innerligt roligt och jag kände att mitt hjärta var lyckligt över så fina människor som blivit en del av vårt liv. 





Igår åkte vi till Paradiset och fick besök av Jackson och hans människa... även de känner jag stor glädje över att ha lärt känna...


 


Och idag kom mina föräldrar till Paradiset... och som vanligt skrattar, äter och jobbar vi... Två 78-åringar flänger runt och jag har banne mig svårt att hänga med. Fast idag blev det aningen värre. Jag vaknade i morse UTAN att ha ont i nacken och jisses vad jag kände mig stark... som ny. DET skulle jag inte sagt för något hände med min rygg... Vänster "fläskfilé" som T säger... Förtiattan vad ont jag har, och när vi skulle åka hem höll jag på att avlida i bilen... Jag bad T att INTE svänga så förskräckligt och "planerar inbromsningarna".

 

En fin helg med ett ont slut...

Nu dags att gå och värma vetekudden.

Må gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...