tisdag 21 augusti 2018

Rekommenderad att springa åt andra hållet.



Snart mitt i veckan... här går det undan.
T fick åka hem från jobbet idag med en bultande migrän och själv botar jag "fläskfilén" med TENS. Jag går med TENS-maskinen påkopplad och de små elektroniska pulsarna gör min onda rygg bättre... jag stretchar också så ofta jag kan.
Igår på jobbet hängde jag över skrivbordsstolen eller stod upp med armarna uppsträckta... Såg nog inte klok ut, men jag uthärdade hela dagen trots att jag väckte T natten innan och bad honom "slå ihjäl mig för jag orkar inte mer ont i ryggen".
Vilken tur att han inte tog mig på orden.






Sedan vet jag inte längre hur jag ska förhålla mig till elakheter och alternativa sanningar (läs lögner). Det är inte lätt ska jag villigt erkänna när lögnerna haglar och elakheterna blir värre och värre... Jag har valt att vara tyst, men det verkar inte hjälpa...
Jag har valt att hålla mig undan... föga hjälper det heller.

Om någon i Din närhet beter sig så här...

  • Talför/ytligt charmig
  • Grandiositet
  • Saknar ånger och skuldkänslor
  • Bristande empatisk förmåga
  • Patologiskt lögnaktig
  • Bedräglig/manipulativ
  • Flackt känsloliv
  • Impulsiv
  • Bristande kontroll över sitt beteende
  • Behov av spänning/blir lätt uttråkad
  • Parasiterande livsstil
  • Promiskuitet
  • Exkluderar sina offer från sociala nätverk
  • Svartsjuk


Rekommenderas man springa åt andra hållet...





Jag springer...


Må gott




1 kommentar:

Kul att Du har lust att skriva några ord...