söndag 5 maj 2019

När jag är ljusskygg och fräsande...




I förmiddags åkte vi med lite reglar till Paradiset. Vi hade planer på att bygga och fixa en del, men jisses vad kallt det blåste och min migrän tilltog. Jag går numera som en ljusskygg, fräsande och sur varelse och kan helt klart liknas vid en vampyr. Jojo... lägg till lite ont i nacken på det och småhungrig...då förstår Ni söndagens status.





Sedan var det så att "någon" (läs T) glömde skruvdragaren så vi beslöt att åka hem... Lugnast så, sa T. Jag förstår inte alls vad han menar.




Flickorna hann rusa av sig. Inte mycket gräs där de springer.


 
 
 
 


Nu är vi hemkomna sedan någon timme tillbaka. Flickorna är nyduschade och jag har fått mat. Ska lägga mig och vila lite och förhoppningsvis försvinner migränen.

Må gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...