tisdag 9 mars 2010

BoBuster Ek - TantSimones yngsta pojke

.
Tisdag... och i morgon har halva veckan gått och snart är det fredag och när jag går hem från jobbet... DÅ ÄR DET HELG! Var nyss ledig, men jag är slut, SKITSLUT och har en förkylning som inte vill försvinna. Den har suttit i sedan kl. 21.00 den 24/12 2009. Blir inte av med eländet. *suckar tungt* Känns som om jag går på sparlåga och när jag kommer hem från jobbet orkar jag bara det nödvändigaste och NU ÄR DET SLUT på hela mig. Ska gå och lägga mig tidigt i kväll.
.

.
Du blir vad Du äter... Idag har jag varit spagetti och köttfärssås samt grönsallad. JAHAPPDÅ det har jag.
.

.
Idag fick jag bilder på BoBuster Ek (TantSimones yngsta pojke) av hans matte Mia. Fick lov av henne att lägga ut dem på bloggen och jag kan verkligen inte låta bli... JISSES vad grann den röda BoBuster är... Titta och njut... *LER med hela spagettin och köttfärssåsen* Å tack snälla Mia för bilderna.
.

Foto: Mia Ek
.

Foto: Mia Ek
.
Foto: Mia Ek
.
Foto: Mia Ek
.
Foto: Mia Ek
.
Foto: Mia Ek
.
Foto: Mia Ek
.
Nu go´vänner ska jag gå och bli en smörgås med tunna skivor leverpastej.
.
Må gott... Leverpastejssmörgås är jättegott
.

2 kommentarer:

  1. Guuuud vilken vacker katt.. du är ju omgiven av vackra katter!

    Och jag blir bara mer och mer sugen på att skaffa kisse igen.. men gubben min sätter sig på tvären! *putar med munnen*

    Nåja, jag har ju iallafall dina fina bilder att titta på och suckta lite.. *ler*

    Hoppas verkligen att du snart blir bra från din förkylning - låter inget vidare alls att du gått så länge med den.. dags gå till fabbo doktorn kanske?

    Sköt om dig gumman!

    *Kramar om*

    SvaraRadera
  2. Hejsan vännenn...

    Japp... BoBuster är en JÄTTESTÅTLIG och vacker kille (snart två år och sex kilo)

    Å vad gäller förkylningen...har jag funderat på doktorn... Det här är inte normalt.

    Må gott och fortsätt tjata om kisse *LER*

    *KRAMAR om`na*

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...