söndag 7 mars 2010

Melodifestivalen - andra chansen

.
ÄNTLIGEN... hade Måns fått bra kläder på sig och Christine kunde få slappna av i långbyxor och jag behövde inte reta mig på att hon stod hjulbent upptill och kobent nertill. *LER* Sedan har jag tagit mig en funderare... Denna gången var låtarna MYCKET bättre än första gången de var med. *Glatt och överraskat förvirrad* Har INGET som jag retade mig på så där jättemycket mer än det där TRAMSET/sketchen som Christine och Pernilla fyllde ut rutan med. JÖSSES *skakar på huvudet så de röd lockarna hoppar*
Tycker dock att Orsa spelmän och Kalle kunde få åka i stället för Pernilla. En glad överraskning var Jessicas låt... YES!
Nu kan jag pusta ut... Jag tycker Örebro och Fredrik på Conventum fixade melodifestivalen KANONBRA. *Jätteopartisk*
.


.

.

.
Idag har Snyggingen och Bönan fått en LÅNG och kul promenad med sonen och hans flickvänn. Under tiden passade T och jag på att dammsuga, torka golv, damma, laga mat och hänga tvätt. Det kallar jag effektivitet. *pustar ut och snelgar på stryktvätten som ligger i en på TOK FÖR STOR hög*
.
.
Bönan har ännu inte lärt sig att TantSimone har vassa klor som hon INTE drar sig för att använda om någon Dobermann får för sig att sätta nosen för nära.
.

.
Det uppstod blodvite och det står nu 14-0 till TantSimone. Även Snyggingen fick sig en omgång idag av Tanten och han har en lång reva över nosen. NÄR SKA DE LÄRA SIG! Tur att T har klippt Tanternas klor. *Flinar*
.

.
TantKarin har idag gjort det hon är bäst på... Vila för att orka sova.
.
.
Nu ska jag ta mig an stryktvätten.
.
Må gott... Tom strykkorg är himla trevligt.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...