fredag 12 mars 2010

Du blir vad Du äter...

.
... och idag har jag varit en kycklingburgare med sallad, tomat, fetaost, senap, ketchup och dressing. Himla gott och allt var helt klart NYTTIGT utom "kladdet". MEN min kropp behöver fett och FETT ÄR GOTT. Min kropp behöver även kolhydrater och det är också gott. *NÖJD*
.

.
C-vitaminer är också gott och några av dessa gula - gröna "historier" ska bli juice till frukosten i morgon bitti.
.

.

.

.
TantSimone visade hur det skulle gå till att tvätta sig idag. Något som både vovvarna, TantKarin och jag fick beskåda.
.
.

.

.

.

.

.

.

.
Sedan lade hon sig i fönstret och "fågelskådade" en stund.
.
.

.
Snyggingen och Bönan har lagt till med en utstuderat vacker och bedjande stil när de vill ha något... En smörgås är ofta något de vill ha... MEN INTE FÅR. *flinar*
.
.

.
Nu är det dags för mig att bli en chokladpralin... har några ligger på rumsbordet och bara väntar på att jag ska förvandla mig. *SKITNÖJD*
.
Må som GODIS... JÄTTEGOTT.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...