fredag 3 maj 2013

Kvinnlig logik

 
 
Fredag... NU tar vi fredag. Känns som om jag går mitt i tisdagen... veckan är ur led och jag har en aning större förvirring än vanligt.
I morgon fyller sonen år, och detta år fyller han lika mycket som sin väna moder... 23 år. Isses... nästa år fyller han ett år mer än jag gör... han blir 24 och jag ... äm... 23. Hur det nu går till. Kvinnlig logik säger T. Jag tycker den formen av logik är bra.
 
 

 


Nu... sover vovvarna och Tanterna... T är och fixar skit... brunnen skit att lägga i rabatterna och jag sitter här och leker... Har lekt ett tag i Photo shop och lyckats få till en bild där jag *pekar på hela mig* beskurit mitt ansikte så det liknar en passbild... gjort den suddig och svår att få konturer på när man ser den rakt framifrån, men om man ställer sig lite vid sidan av skärmen framträder ansiktet... i detta fallet jag, aningen tydligare. Hm... vad ska jag ha den kuskapen till... INGEN ANING... men kul är det. Få se om jag lägger ut härligheten på bloggen... Tål att tänka på.
 
Då är det bara att fortsätta med fredagen... och lite fix inför morgondagen. Har ett paket att slå in.
 
Må gott
 
 
 
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...