torsdag 10 oktober 2013

En påse njutning och en fettbomb

 
 
Ibland måste jag äta choklad, eller rättare sagt, jag måste alltid ha tillgång till choklad i någon form. Det anser jag tillhör livets njutning.
Idag har jag varit och handlat och då åkte det med en påse Polly med blandat innehåll. Blandat med ljusa Pollysar och mörka små härligheter.
Nu är det så fantastiskt i vår lilla familj att T tycker om de mörka och jag ÄLSKAR de ljusa. Jorå, jag vräker i mig de små ljusa rackarna för att inte ha några som helst skrupler när jag går över på de mörka när mina är slut. Med andra ord, HELA påsen tar jag och ligger sedan som en fet, mjuk och mycket belåten katt i soffan och känner mig rätt nöjd.
 

 







Så var det det där med vad man ska äta till kvällsmat efter att man (läs jag) tryckt i sig en hel påse Polly alldeles själv. Vad sägs om en oststind pizza, varm direkt från ugnen. Det anser i alla fall jag, och T höll med. Han har nu satt sig i vår lilla grå för att fixa detta på bumsen. Det tycker jag låter som en bra torsdag. En påse Polly och en pizza. Det blev i den ordningen också.
 
 




Nu go´vänner är det dags att gå och duka bordet

Må gott


6 kommentarer:

  1. Självklart ska man äta sånt som är gott och njuta av det!
    Ha en fin helg!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  2. haha du är lika underhållande som alltid!
    Önskar dig en finfin helg! /Bodil

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och niger. Misstänker att T inte alltid håller med.

      Ha en fin helg.

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  3. Hahahaha, tror du och jag är rätt så lika.. jag äter också gärna hela påsen med polly *gör tummar upp* :D

    Kram på dig min vän ♥

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...