fredag 4 oktober 2013

Firandet håller i sig

 
 
Det är helt fantastiskt att fylla år. Jag blir fortfarande firad och igår var det Maria och dottern N som fixade en inbjudan till ett kondisbesök. Maria och mannen var sängliggande när själva kalaset var och det var vi ju tvungna att ta igen.
Ska villigt erkänna att jag går på kondis på tok för sällan, men det ska det bli bättring med.
Som vanligt med Maria så flyger tiden iväg och som det brukar ventileras allt... och då menar jag ALLT och det utan fallskärm.
Igår gick samtalen från inredning, barn, solceller till magsjuka och vi hann även med en sväng om Instagram, som jag förövrigt INTE har och INTE kommer skaffa. Noväj. Har liksom inte tid att instagramma. Fast... jag kikar gärna när Maria visar andras Instagram, jag får ju inte missa något. Det vore synd.
 
Innerligt tack för en härlig kondisstund.
 
 
 



Nu go´vänner är det dags för mig att fixa mat. Sonen kommer och då gäller det att se till att han inte är hungrig.

Må gott... här ska det kramas på sonen.


4 kommentarer:

  1. Tror säkert du hade ett alldeles fantastiskt tillfälle med Maria, hon är beundransvärd! Och det är du också!
    Ha en fin helg!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var både mätt i magen och glad i sinnet efter kondisbesöket.

      Hoppas även Du får en fin helg.

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  2. Tack själv för en trivsam och mysig stund på Wasa!!! Och Instagram... det måste vi se till att du skaffar! :)

    Ha en fantastiskt bra dag!!!
    Kram♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. *Skrattar* Näe... vill inte Instagramma.

      Må gott

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...