fredag 25 oktober 2013

Låg coolhetsfaktor

 
En stressig vecka och en väderlek ur led.
Förra helgen hade vi snö och jag övertalade T om att "sätta på vinterdäcken" vilket han fixade för att få mig aningen lugnare. Han är bra den där T.
 
Vad hände... Jorå... vad sägs om mellan 7 - 12 varma grader. Snyggt med DUBBDÄCK då. Det är fantastiskt att "glida" in med bilen i garaget på jobbet och låta som en MARACAS som gått bananas i något omusikaliskt dansband. Coolhetsfaktorn är aningen lägre... fast, i en gammal silvergrå kombi med avbruten antenn kanske jag inte är så attans cool även om jag skulle ha tysta sommardäck. Kan inte ens höja faktorn lite med hipp musik på hög volym, då P1 är den enda kanal som INTE fräser och brusar.
 
 


Nu go´vänner är det dags att fixa fredag. Hade vilda planer på tacos då det inte äts så ofta i vårt hem, men köpte mat i elevmatsalen idag och där var det tacobuffé. Äm... så himla gott är det inte att det skulle fungera till lunch och middag.
Middagen... fixar T och jag har HÖGA förväntningar.
 
Må gott... Nu fixar vi fredagen.
 
 




4 kommentarer:

  1. Älskar P1 och diggar din kisse stenhårt. Kan man se mer charmigt trumpen ut :)
    Ha en fin fredagkväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. P1 är bra... dock inte om man vill lyssna på musik och fuldansa. :-)

      TantKarin har en uppsyn som är guld värd. Just nu sitter hon i köksfönstret och håller span på fågelstugan utanför.

      Ha en lördag

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  2. Du är så härlig! Förmodar att T fixade en väldigt härlig middag till dig!
    Ha nu en fin helg, du härliga!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så innerligt.
      Jojo... Han fixade fint han... :-) Köpepizza modell lyxigaste i stan. Åt så jag var fyrkantig.

      Ha en fin lördag och må som GODIS.

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...