lördag 19 oktober 2013

Vem vill vara "sko-normal"?

 
 
Så var det det där med skor. T har lärt sig att ALDRIG ställa frågan om jag inte har skor så det räcker, för jag lovar... jag har INTE skor så det räcker. Enligt mig får en kvinna äga HUR många skor som helst. Inga begräsningar.
Spelar ingen roll vad det är jag ska göra, har jag inga skor som passar. Det om något är en himla bra anledning att åka och köpa ett par skor som passar för ändamålet. Jorå... jag kan allt åka och köpa skor även utan anledning.
Hörde på radion här om veckan att det inte är normalt att ha "mer än tio svarta snarlika skor". Jösses, vem vill gå och vara "sko-normal" undrar jag. I detta fall är jag gärna himla onormal.
 
 
 




Nu go vänner är det dags att fortsätta lördagen.

Må gott


2 kommentarer:

  1. Vilken fin ordning du har på alla dina skor! Jag har också MÄNGDER av skor men ordningen är obefintlig.
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Märkte att det är enda sättet att hitta bland skorna. :)

      Må gott

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...