tisdag 1 oktober 2013

Att använda det utvecklade

 
 
Dagarna flyger iväg och det känns som om jag inte hinner det jag ska.
I söndags kväll var vi på en av mina födelsedagspresenter - Fredrik Lindström. Himla bra och träffande. Det han, Fredrik alltså, pratade om är jag. ALLT han sa är jag i en och samma förpackning. Jorå, så är det nog.
Sedan har jag konstaterat att jag är FÖR utveckling och använder mig av det utvecklade UTAN dåligt samvete. Jag åker inte cykel, VARFÖR när bilen är uppfunnen. Jag går inte i trappor, VARFÖR när hissen är uppfunnen. Jag skickar inte julkort, VARFÖR när det går att ringa eller skicka sms.
Jamenva?!?! Varför inte använda sådant som någon uppfunnit. Det är väl tokigt att låta hissen stå. Vi har köpt bil för att använda den och det är jättetrevligt att prata med folk.
Fast... jag vågar vägra Face Book och Instagram och jag vill INTE ha en Iphone.
Fick höra för inte så länge sedan "Men hur hittar folk Dig då om Du inte har Face Book eller Instagram"?
JÖSSES - jag som är hemma nästan varje kväll. Ring på dörren vettja.
 
 

 





Nu go´vänner är det dags att fixa kvällsmat.
I detta hus serveras det spagetti och köttfärssås. En form av snabbmat.

Må gott

6 kommentarer:

  1. Va?? Vill du inte ha en iPhone???? Jag är mållös :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. *Flinar* Nopp INGEN Iphone i min handväska.

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  2. Hej nu har jag läst ikapp,underbara bilder,
    som alltid,blommor o naturen o lilla Karin,
    hon är snarlik min Bianca,så underbart söt,
    Ha det gott, kram Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att Du gillar bloggen.

      Må gott

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...