söndag 17 november 2013

När alla vill ha smörgås

 
 
Städdag av både hus och hundar. Jorå... det behövdes. Alla vovvarnas täcken och bäddar är nu rena och vovvarna nyduschade.
Golven är rena och jag sitter nu vid datorn och har "svabbat in mig i ett hörn" och väntar på att det ska torka så jag kan gå på dem.
 
 
 




Vi har aldrig matat våra fyrbenta när vi själva ätit men någonstans har de fått för sig att smörgås är gott och så fort jag sätter mig på pallen i köket med en smörgås... VIPS... är ALLA fyrbenta framför mig och talar om med hela sin uppenbarelse att den där smörgåsen INTE är min utan hans/hennes. Även TantKarin är på hugget och är den mest ljudligaste av dessa tre. Hon frågar inte... hon kräver. Får de någon smörgås... NOPP... inte av mig.




Nu go´vänner är det dags att fortsätta göra söndag.

Må gott


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...