lördag 13 september 2014

Just nu... fast inte idag...

 
 
 
Just nu... fast inte idag... består mitt liv av att titta nära... gå på djupet, se det som avviker, se det som håller sig till givna normer, se styrkor, se svagheter, det som går bra och det som går mindre bra.
 
 
 



Just nu... fast inte idag... består mitt liv av att titta på håll... se det som avviker, se det som håller sig till givna normer, se styrkor, se svagheter, det som går bra och det som går mindre bra.





Just nu... fast inte idag... består mitt liv av att titta på det som ännu inte utvecklats eller som är sena i utvecklingen... och hur vi kan göra för att få utvecklingen att starta och fortgå och inte stanna av, gå åt fel håll eller retardera.




Just nu... idag är det lördag och jag tänker vila mina tankar och bara vara i lördagen.

Må gott... det gör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...