lördag 20 september 2014

Min dag idag

 
 
Idag är det min dag hela dagen. Sonen och hans F, kom och firade mig igår kväll... sonen har match idag och har inte möjlighet att komma idag, därav gårkvällens uppvaktning.
Jag gillar presenter och jag det skäms jag inte det minsta över.
 
 

 
 
I morse kom mina föräldrar och åt frukost med oss... vi löste melodikrysset och vred runt viktiga saker... Som att köpa lingon på torget. Faderskapet har upptäckt att EN LITER lingon på torget inte är en liter. Literförpackningarna är gjorda för 7,5 dl och det är INTE råge på lingonen utan slätstrukna. DET är viktigheter det.
En annan viktighet är HUR rökt skinkan ska vara. Enligt mig ska skinkan vara så där rökt som min morfar gjorde när han själv rökte skinkan och nu har jag hittat en sådan att köpa. På förpackningen står det "välrökt skinka". Jojo... DET är viktigt.



 
 


Enligt Bönan, är det viktigt att VISA att man gillar någon OCH det den har i handen. Oerhört viktigta saker det.



Nu... väntar en fortsatt "min dag".
 
Må gott
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. TACK !!! :-)

      Jorå... Bimbo var i "mint condition", inte ett endaste bestickskrap eller fläck i glasyren. Sex fina djupa tallrikar åkte över sjön till Paradiset.

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  2. HURRA HURRA HURRA HURRAAA!! Grattis på din stora dag!!❤❤❤❤
    Hoppas du fick en hel massa presenter...och jag gillar också presenter...och skäms inte ett dugg över det...hi hi!!
    Många stora Skånekramar❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :-).
      Många fina presenter blev det... och jag ÄLSKAR DET.

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...