söndag 26 oktober 2014

Tatuering del 2.

 
 
Vintertid... i alla fall vad gäller uret. Fick en timme extra i morse att sova. Det behövde jag. Ska dock tillägga att piggare blev jag inte... men det är alltid skönt att få sova lite extra.
T gick upp långt innan jag och jag märkte det inte ens... Snusade som bäst när han gick ut med Bönan som var i trängande behov av morgontoalett. Så... när jag vaknade stod frukosten på bordet... Sådant gillar jag... INTE frukost på sängen... HUA... kan liksom inte äta MASSOR då. Ni vet... ALLT som tillhör en bra frukost. Fruktsallad, yoghurt, rostat bröd, latte, juice och MASSOR av gott pålägg. Till det krävs ett dukat bord. Så är det... 
 
 
 
 



Så kom sonen... den högt och innerligt älskade sonen. Han kom för att äta, krama sin väna moder, visa tatueringen, busa med Bönan och rufsa om TantKarin. Jojo... det händer lite när han kommer innanför dörren.

  
 
 
Tatueringen som jag lika innerligt är emot är ännu inte läkt och väl insmord med fet barnrumpssalva.

 
 
 
 
Och här kommer förlagan till tatueringen...
 


Nu har sonen åkt hem till sitt.
T är till ett köpcentra nära oss och fixar en ny telefon... Kan upplysa att den vattentåliga Sonyn INTE tål att bli tvättad i 60 grader bomullstvätt med 1600 varv centrifug... Den håller INTE för det.

Själv lägger jag mig i soffan och lyssnar på musik... högt... JÄTTEHÖGT... drömmer om sommar och värme.

Må gott






4 kommentarer:

  1. WOOOW!!!! Jag tror jag svimmar... Det var en av de finaste tatueringar jag har sett!! Jag förstår din son att han gjorde det och att han valde världens finaste motiv...wow!
    Hälsa honom så gott!
    Kramar från oss i höstiga Skåne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just nu går han och smågnäller lite över att det gör ont... DET är bra.
      Ska hälsa honom :-) Även om jag inte gillar tatueringar, så är det de bästa motivet.

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  2. Himmel, hur stor är tatueringen! Skickligt gjord i alla fall.
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jojo... den är SKITSTOR... som en jättehandflata på låret. Han tog liksom i vad gäller storleken.

      *KRAMAR om*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...