lördag 18 februari 2017

En aning dämpad JAG




I början på maj förra året ramlade jag så illa att jag fick hjärnskakning och jag gick med "hela havet stormar" under hela sommaren och en bit in på hösten...Sedan dess har jag till och från haft ont i nacken och huvudet... och nu är det till. 
Jag brukar inte beklaga mig när jag har ont... men det här gör så ont att jag har svårt att vara glad, vänlig och tillmötesgående... med andra ord... jag är inte på topp. Det tråkiga är att när det är så här, är det mycket jag får stå tillbaka med för att istället lalla runt här hemma med en varm vetekudde runt nacken och jag vet inte riktigt hur jag ska sitta - ligga - stå för att det inte ska göra ont. MEN... i morgon kanske det är bättre och jag är på topp igen.





Vi har i alla fall startat dagen med dagens bästa måltid... frukosten och ett försenat melodikryss... T är ute med Savannah och jag... som sagt... lallar runt här hemma med en varm vetekudde som min bästa vän och försöker tänka positivt samtidigt som jag äter glass.


 
 
 


Nu fortsätter vår lördag med en aningen dämpad JAG proppfull med glass.


Må gott






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...