söndag 5 februari 2017

Fett och kolhydrater är gott





Jamen hur ska vi stå ut... Vi lever i ett totalt mörker och denna helgen har inte solen visat sig alls... Jag försöker verkligen peppa med bra musik och gott att äta... och jag ska villigt erkänna att vi fikar oss genom mörkret... Sockerchockar oss ordentligt med ett visst inslag av fett... Fett och kolhydrater är jättegott och gärna samtidigt.
Jag får ta tag i de där mjuka kanterna så fort mörkret skingrat sig och min blek-feta-kropp ser dagens ljus... för då måste jag... Även om jag inte är stor eller väger mycket... så har jag mjuka partier som behöver punktbantas... hur katten det nu ska gå till...



 
 
 
 
 
 



Nu... dags för middag... det är bra för jag är hungrig och en hungrig kvinna är inte att leka med.


Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...