måndag 26 mars 2018

A Tribute to Dire Straits




Igår levererades min födelsedagspresent som jag fick av T för ca 6 månader sedan... Igår gick vi på konsert och jag njöt av varje sekund.
Jag är en stor fan av Dire Straits och av Mark Knopfler. Jag älskar deras gitarrspel och jag verkligen njuter av musiken... sången... texterna.
Tyvärr hann jag aldrig gå på någon av Dire Straits konserter så T fixade det näst bästa. "A Tribute to Dire Straits 2018" och jag lovar... DE VAR BRA.
En kväll med massor av bra musik och duktiga musiker. Var orolig om gitarristen skulle kunna "matcha" originalet... OCH det gjorde han. Han levererade. 



 
 




Så var det de där med sommartid... VARFÖR ska vi hålla på och dra fram och tillbaka tiden i våra klockor... Kan vi inte återgå till NORMALTID... utan sommar- och vintertider. Min kropp är inte gjord för detta. Det tar veckor för mig att bli "snäll och hyfsat pigg igen". Det är inte ok.


 


Nu väntar mat... Blir snäll av det också.

Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...