lördag 19 januari 2019

Gör min kropp mjukare




Jag jobbar på en skola där eleverna bland annat läser chokladkurser och då är det svårt att låta bli att köpa det eleverna tillverkar. Så igår, innan jag "tog fredag" stack jag ner till skolans lilla butik och köpte mig både det ena och det andra... mest chokladpraliner. Himmelskt goda praliner...
Jag får dock passa mig då de av någon konstig anledning gör att min kropp blir mjukare än den redan är.



 
 


Inte nog med att vi njutit av chokladpraliner, igår kom 11 kilo kärlek... Bill för att sova över och idag kom sonen för att hämta honom. F är och roar sig med sina tjejkompisar så Bill och A lever "gräsänklingsliv". Passade på att bjuda sonen på någon form av lunch/middag (lasagne och rårivna morötter) när han kom för att hämta kärleken, som förövrigt var så trött att han lade ner hela läppen i sonens ena hand och somnade sittandes. Himla jobbigt att vara här.




Nu har de åkt hem för att göra "killgrejor". Misstänker att de ligger och jäser i soffan, äter något gott och somnar tidigt.

Själv har jag en ny mobil att installera... det är viktiga grejor det. Den gamla mobilen håller inte laddningen utan är snart inte mobil längre då den hela tiden måste ligga på laddning.


Må gott





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...