lördag 26 januari 2019

Tillökning i skogarderoben





Det där med skor... Jag säger det ännu en gång... Det finns ingen gräns för hur många skor en kvinna får äga. Det låter bortskämt och det är det. MEN... jag älskar skor och jag kan avstå från mycket för ett par skor.
Jag har en dröm att någon gång i framtiden få äga ett par äkta CL med röd sula, men det finns en gräns även för mig för hur mycket en sko får kosta.

Har dock "råkat" köpa två par skor i veckan. Lätt hänt när det bara var ett par "klick" som behövdes. Nu har de kommit och jag är jättenöjd.
T tyckte de är fina men jag hörde honom mumla "undrar när hon ska använda dem"... Det ignorerade jag... för jag behöver inte använda dem alls... de står i skogarderoben och jag njuter av att de står där. Katja på jobbet fnissade och frågade "hur det fungerar att gå i Paradiset och plocka sten med sådana skor på fötterna". OM jag skulle få för mig att sätta dessa på fötterna i Paradiset, då sitter jag still och tittar när andra plockar sten. Så får det bli.



 
 
 
 
¨

Å för att svara på frågan om jag kan gå i sådana här skor... Jajamän... det kan jag. Har legat i hårdträning sedan jag var 14 år. 

Nu dags att börja fixa med maten... Vi får gäster.

Må gott






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...