lördag 18 april 2020

En ny kamera och nytt objektiv har anlänt.




Veckan som varit har jag jobbat hemifrån och det har gått jättebra. Möten är som vanligt fast i annat forum. Jobbar mycket i Teams och varje gång jag ser en arbetskamrat på skärmen blir jag innerligt glad. 
Mitt mående går upp och ned... Ena stunden känns det som om jag är med på banan och mår tipp-topp för att andra stunden hosta glasskärvor och inte få luft... Smak och lukt har försvunnit men ibland kan jag förnimma en smak när vi äter. Kan tillägga att det som äts försvinner väldigt fort ut ut kroppen. Är dock på bättringsväg och det är jag så himla glad för.
Vad jag inte var beredd på var att jag emotionellt skulle bli så här sänkt. När jag hostar som värst och luften försvinner blir jag så himla rädd och det tar på måendet. 

Även om jag inte kan gå ut funkar det att shoppa. En ny kamera anlände igår då den gamla "totalt tagit slut". Beställde även ett nytt objektiv då jag har en önskan om att kunna fotografera havsörnen och fiskgjusen på lite närmare håll. Då jag är lite lat och inte orkar/hinner byta objektiv beställde jag ett som sträcker sig mellan 18 - 300 mm. Det testades från balkongen igår.





Så, nu ska jag väl få fågelbilder jag blir nöjd med.


Må gott





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...