tisdag 19 februari 2013

Att bli bjuden på sopplunch

 
 
Ett sms kan förändra en grå dag till en njutning och det gjorde det för mig idag... "Vad sägs om sopplunch?"... jag sa JA... Tog en tidig promenad med vovvarna och vid 13-tiden åkte jag till Maria. Där satt jag på köksoffan och njöt hela eftermiddagen. Vi åt en himla god morotssoppa med diverse godsaker till. Vi fikade på riktiga sockerbomber och fick nostaligtrippar. Allt detta i trevligt sällskap. Kan det bli bättre en mulen tisdag... Hela världen bestod under några timmar av REN SKÄR NJUTNING av god mat och härliga samtalsämnen... många i att svara på hur hundar är. Misstänker att jag får läsa på lite inför nästa träff.
 
Innerligt tack för en härlig eftermiddag...
 

 
 


























Jag ska fortsätta "suga på njutningskaramellen" under tiden jag ställer mig vid strykbrädan.

Må som GODIS... jättegott.


3 kommentarer:

  1. Tack själv gumman för en mycket trivsam och fin eftermiddag!!! Och tack för de vackra blommorna!!!
    LER fortfarande både "inom- och utombords"!!!
    Kram och kärlek ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Attention ! j'arrive pour une dégustation !...
    gros bisous

    SvaraRadera
    Svar
    1. N'hésitez pas cher. Nous servons une plaque pour vous.

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...