onsdag 13 februari 2013

Jag blir snäll av choklad

 
Jag försöker verkligen tänka positivt och lösningsfokuserat, men det börjar banna mig bli svårt nu. Jag gillar vintern, men nu känner jag med hela min själ och hela mitt hjärta att det snart får räcka med snö och kyla... Hur löser jag detta... jag har i dagsläget fyra lager tröja och långkallingar under byxorna, dubbla strumpor samt raggsockor... och ändå fryser jag. Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna lösa detta problem och att åka utomlands är INTE att tänka på. Så... hur tar jag mig ur denna härva med kyla och snö med värdighet och positivt tänk i behåll. DET tål att klura på.
 
 
 







När det är som värst... och man (läs jag) måsta rätta till klädseln för att axelbanden hänger som sladdlampor utmed axlarna... då är det bara att gilla läget ÄVEN om det är 12 minus.
 
















Detta kräver mycket choklad... jag blir snäll av choklad... och mjuk. Är det värt det... Jajamen det är det. Till sommaren kommer jag vara attans så mjuk i kanterna... OCH snäll har jag varit.
 
Må gott... Det gäller att tänka lösningsfokuserat.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...