lördag 23 februari 2013

När latmasken sätter in

 
 
 
Jag har MATTORKA... jag vet inte vad jag ska fixa till middag. Läser kokböcker och snurrar runt på "nätet" för att hitta något gott... och nog finns det MASSOR av godsaker. Det är inte det som är problemet... Problemet ligger i att jag inte hittar något jag är sugen på. Jösses... är det bara jag som är så här.
Om det vore så att jag kom till ett dukat bord, så skulle ALLT vara fantastiskt och jag skulle vräka i mig av alla godsaker. Äm... nju ljög jag. Gränsen går vid pölsa, isterband, blodpudding och blodpalt. Så är det... men annars... annars... näe... inte grisfötter heller... eller fårtestiklar... ja... ni förstår. Eller?
 
Igår åt vi kycklingwraps med soltorkade tomater och ost... HUR gott som helst. Så... vad det blir idag... INTE EN ANING. Får gå till kylen och frysen och botanisera. Det är liksom inte kunskapen vad gäller matlagning det är fel på utan... LATMASKEN har satt in och det är med stora huggkroken.
 

 
 




 
 
 
Må gott... här ska botaniseras.
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Trevlig helg till er med!!! Jag hoppas att ni får en skön och fin kväll! ♥

    Jag hör av mig under morgondagen eller på måndagkväll!

    Puss och kram och kärlek!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjoho... Hör av Dig när Du har tid. Du behöver inte stressa även om det är HIMLA KUL när vi hörs.

      *KRAMAR i massor*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...