torsdag 21 februari 2013

Undrar var skåpet finns

 
 
 
Idag är en mindre arg dag än igår... Igår efter inlägget om människor som kallar sig vid yrken de inte har utbildning på, fortsatte jag och spred gracerna på vår internetleverantör som inte levererar. Min verbala förmåga "dödade" killen i supporten hos detta företag till den vida grad att han var tvungen att ta en liten rast, men han återkom 12 minuter senare. ÄNTLIGEN har de förstått att det inte är två datorer och två mobiler det är fel på, utan antingen routern eller en liten miss i sändningen av det som ska levereras. Så... nu får vi en NY ROUTER... och fungerar inte det... då ska de skicka ut en tekniker som skruvar lite i ett skåp. Det är grejer det... skåp man kan skruva i. "Fötja" var det skåpet finns?
Det gäller att passa på när man har en arg dag och fixa lite som inte blivit fixat.
 
Annars... har vi idag bara gjort trevliga saker... vi har varit ute och lekt, promenerat i två timmar, tittat på hästar och pratat med en granne som fick en bäbis i början på december. En ljuvlig lite flicka... men inte visste jag att hon, grannen varit gravid... Smal som en vidja och vacker som en dag och det syntes inte att hon väntade en liten när hon var som mest gravid... själv gick jag upp nästan 25 kg och såg ut som en rödhårig strandad sjöko.
Vi har även hunnit med att fika med mina föräldar som kom på en snabbvisit. Så... vi har haft en trevlig dag.
 

 
 











Nu är det dags att börja fixa middag...

Må gott... Det gör jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...