lördag 22 februari 2014

Efterlängtad - Brun - Grann

 
 
Nu har han varit här... den efterlängtade sonen. Brun och grann och med MASSOR av tvätt. Jomensåatt... visst curlar jag... Jag upplåter tvättmaskin och lite av min tid för att tvätta sommarkläder som varit på semester i Thailand. Kläder som flugit över halva jordklotet och som fortfarande är klibbiga av salt och där sanden gömmer sig i tygväcken. Kläder som luktar unket efter att ha legat i en plastpåse i resväskan. Det gör inget... han är hemma... min son... efterlängtad, brun och grann.
 
Han visade bilder och berättade vad de gjort... han censurerade det han visste att en moder inte vill eller ska höra och han talade om att han älskar mig... sonen... efterlängtad, brun och grann.
 
 
 



 
Nu har sonen och hans F åkt hem och här är det aningen trött idag. T var hemma vid 1-tiden i natt och vi sov inte förrän halv 2... upp med vovvarna i ottan och nu... har både T och vovvarna kroknat. Nu ligger de alla tre på flanken och drar långa stockar... TantKarin snusar lite mer försiktigt... Det är jobbigt det där med att hämta på Arlanda.
 
 




Nu... dags att hänga lite tvätt.

Må gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...