söndag 23 februari 2014

Vi ligger risigt till

 
 
 
 
Ibland behövs inte så mycket för att livet ska kännas lyxigt... Att gå här hemma och skrota och dissa OS är vad jag just nu gör... T kollar på matchen Sverige - Canada och just nu ligger vi risigt till... MYCKET risigt till, så varför ens sätta mig och titta... Är dålig förlorare ju. Så... vad gör jag då om inte lyxar till min tillvaro med en slät kardemummabulle och ett iskallt glas mjölk. Självklart har T en bulle och ett glas mjölk och han moffar nöjt även om vi ligger risigt till.
 
 
 
 
 




Nu fortsätter jag med att göra saker, som att rensa lådor i det nymålade skrivbordet, fixa mat, hänga tvätt och gosa med vovvar. Vi planerar för målning av huset hemma och solceller för Paradiset... jorå... så är det...en typiskt tråkig och ganska vanlig söndag i februari, när vi ligger risigt till i ishockeyn i OS.
 
Må gott
 
 
 
 
 





1 kommentar:

  1. My brother suggested I might like this website. He used to be entirely right.
    This post truly made my day. You can not imagine just how a lot
    time I had spent for this information! Thanks!

    Feel free to visit my web page internet

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...