söndag 30 mars 2014

Äta mer junk food

 
 
 
Nu kroknade T för andra gången idag. Först efter frukosten och nu efter sena lunchen eller tidiga middagen... beror på hur man ser det, men kroknade gjorde han. Likaså TantKarin som haft span på bobyggande skator och Snyggingen och Bönan som fått ett "rusa-efter-pinne-pass". Det behövs inte så mycket denna helg för att ryggläget intas med snorpapper och Alvedon.
 
 
 




Jag försöker tänka positivt och trycka i mig så mycket C-vitamin jag bara kan... och jag lovar... jag blir INTE bättre, snarare får jag ont i magen av alla fibrer och sura frukter. Jag tillhör de där få personerna som "min läkare sa" ska äta junk-food för att inte rasera magen. 
För några år sedan åt vi fiberrik kost i nästan allt och INGET vitt bröd. Jag gick med ont i magen hela dagarna och det blev bara värre och värre. Så... jag gick till min dåvarande läkare Maria som kom fram till att min mage är inte gjord för sådant... Sagt och gjort, jag slutade äta massor med fibrer, nyttiga linser och grovt bröd... in med mer smör, grädde och vitt mjöl... och vips... min mage är som ny. Inte ont och går som en klocka.









Så... en liten kaka på det här... Sedan en stund "på puten" med en filt över mig.

Må gott


3 kommentarer:

  1. With havin so much content do you ever run into any problems of plagorism or copyright infringement?

    My website has a lot of completely unique content I've either created myself
    or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the web without my permission.
    Do you know any techniques to help protect against content from being ripped off?
    I'd genuinely appreciate it.

    my weblog :: finding for a personal loan

    SvaraRadera
  2. Att äta efter "regelboken" och må bra - det funkar verkligen inte alltid och så är det med många andra saker också. Ät den mat som passar dig bäst och du mår bra av!
    Och så ska du krya på dig!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar godis... choklad... hasselnötsglass...MAT i nästan alla former så det ska nog fixa sig. ;-)

      Innerligt tack.

      *KRAMAR om´na^*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...