söndag 2 april 2017

Hopp om sol, värme och sommar





Vi hade tänkt gå en sväng i Stadsparken men så blev det inte. Vi åkte till mina föräldrar och fikade, lämnade "rätt" båtfärg och tog en vända med pappa och flickorna i det fina vårvädret. För det är det... fint vårväder... Jag inser att jag lever upp... jag orkar mer och jag har hopp om värme, sol och sommar.







Julia fick gå i långkoppel med pappa... Hon ska tränas in så hon inte drar omkull pensionär... Vi har lite att jobba på kan man säga... och då menar jag inte pappa utan på liten (läs stor bumling till flickvalp) sjumånaders flicka.


  
 
 



Savannah gick bakom och hade koll på att vi andra skötte oss. Jättejobbigt för henne som är van sedan några månader tillbaka att vara ensam vovve på täppan.


 
 



När vi kom ut på fälten hände det magiska... Solen värmde på så jackorna knäpptes upp... och flickorna fick springa några varv med långlinor på.

 


Nu har vi kommit hem... Flickorna ligger i sina bäddar och sover och vi har just ätit mat från restaurangen runt hörnet.

Dags att hänga tvätt och sätta igång diskmaskinen.

Må gott




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...