söndag 28 februari 2010

Melodifestival omgång 4 och söndag hos föräldrarna

.
STACKARS Måns - som har en PÅ TOK FÖR LITEN KOSTYM när han jobbar med något så rikstäckande som MELODIFESTIVALEN. Alla andra hade kläder i rätt storlek men inte Måns. *suckar uppgivet och tycker synd om grabben*
Sedan var det juh flickebarnet som var klädd i en "skinkpinneklänning"... vem hade inte sina kritiska glasögon på sig när hon blev tilldelad klänning att uppträda i. Så var det dansarna i helkroppsstrumpa med cyklop... JÖSSES... Inte undra på att jag sov så dåligt i natt och hade MARDRÖMMAR hela natten.
Annars måste jag ändå säga... Håll i Er nu... MELODIFESTIVALEN omgång nr fyra var RIKTIGT BRA. Rätt låt vann, även låt nr två var rätt.
.

.
Söndagen, som även är lovets sista dag, spenderades hos mina föräldrar. Tack snälla för attans god lunch och efterrätt och TACK för en trevlig promenad på sportlovsstängd skolgård. Vovvarna fick springa av sig i långkoppel och vi fick många skratt. *LER*
.

.
Många turer ut i snödjupet blev det för båda vovvarna som var nyfikna på vad vi kastade ut i snön. *LER*
.

.

.

.

.
Fin-fina snöhögar fanns det att klättra på...
.
.

.

.

.

.

.

.
Vi måste vara rädda om morfarn och hans nya knä... Vill inte att det ska bli något tokigt.
.
.

.

.

.

.
.

.
Nu är det dags att njuta av lovets sista timmar, för i morgon väntar en arbetsdag. Jag ska ta mig en liten macka och en stor kopp te... se en film och lägga mig tidigt.
T, har redan intagit soffläge, sonen är hemma hos flickvännen och våra fyrbenta familjemedlemmar ligger och snosar i sina bäddar... Dags för söndagsmys. *LER*
.
Må gott... det gör jag.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...