fredag 11 maj 2012

Hela havet stormar


För mycket jobb och studier utan att ta egentid, det kostar... Idag har det förutom stressen över att jag-måste-bli-klar-skitsnart-med-uppsatsen passat på att smyga in en migrändag. Misstänker att det detta attans tråkiga regnvädret även gör sitt för att huvudet ska leva rövare i takt med min stress. Jag är inte ljuskänslig eller har speciellt ont... JAG HAR HELA HAVET STORMAR när jag rör huvudet. Det gör att jag ändå kunde jobba idag och förhoppningsvis kan plugga. SKIT OCKSÅ! är ett milt uttryck just nu.

Å hungrig är jag... Hann inte äta lunch, så T är iväg och fixar hämtmat. INGEN av oss ORKAR fixa mat idag. Slött, jag vet, men det finns gränser för vad man orkar och hinner.
Jag älskar att laga mat. Eller, det kanske var en liten överdrift. Jag tycker för det mesta att det är roligt att laga mat, men idag är inte en sådan dag. Visst skulle den underbare T, kunna fixa, men även han är lite sliten... så... jag önskade mig ett REDIGT Max-mål med smält cheddar och ostbollar. Om det är nyttigt eller inte, är helt oväsentligt, MIN KROPP BEHÖVER DETTA.

 


När mitt huvud är så här... brukar det hjälpa med coola och detta intages just nu. Ganska äckligt ihop med migränsmak i munnen och efter mingränen släpper, kan jag inte dricka coola på flera veckor.




Nu... landar maten...

Må gott

2 kommentarer:

  1. Neej inte vara dålig nu!
    Ät du ditt Max mål och försök aatt MÅ GOTT!

    Kramar om dig jätte mycket!!

    Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tjohoooo... jag vräkte i mig Max-målet, sov en liten lur, tog en tablett, drack coola...vips så var jag med i matchen igen. *NÖJD*

      *KRAM*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...