söndag 28 april 2013

En eftermiddag med rosa paljetter och glada skratt



Idag anlände tre flickor och deras moder till vårt hus - ZZ-top-babes. Snyggingen och Bönan fick hela sin tillvaro fylld av flickor, paljetter och rosar kläder... och ligger nu HELT utslagna efter ZZ-top-babes-stunden.
Från att ha en ett hus där i stort sett endast T och jag lallar runt och sonen kommer på besök ibland... fylldes vår tillvaro av och fantastiska flickor. Sonen och en kompis kom förbi och vips var matbordets åtta platser upptagna av ätande och skrattande människor. Det värmer mitt hjärta.












Till en början var tre av de fyra lite avvaktande till vovvarna, men det försvann innan hemfärd och ingen blev av med någon kroppsdel... ÄVEN om undran fanns "om de äter människor". Jag bedyrade att de INTE gör det.















Nu... go´vänner... är huset tyst och jag saknar det redan... Ett fullt matbord, hungriga glada människor och MASSOR av skratt. Ni är alla välkomna tillbaka. Då ska vi pricka in STRÅLANDE sol, så pappa ZZ-top-babe kan bli med. Inte så himla lätt när han har en allergi som gör att han knappt kan komma innanför vår dörr utan att hela livet blir jobbigt. Jag menar... TVÅ hundar och TVÅ katter kan göra både det ena och andra med en allergiker.
Må som GODIS... JÄTTEGOTT.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...