lördag 21 september 2013

Att fira födelsedag

 
Igår var det min dag HELA dagen och det firades från morgon till kväll... Jorå... det var länge sedan jag skrattat så mycket som jag gjorde igår och jag fick som jag ville. Skratta - äta - kramas och Bullens pilsnerkorv. Vi missade fuldansa... men det tar vi igen. Nästa gång jag fyller år ska det fuldansas.
 
 




Nu har vi fixat melodikrysset och jag är en dag äldre och här ska det fixas lördag. Det är en bra dag.
 
Må gott... DET gör jag.
 
 
 

10 kommentarer:

  1. Grattis!! Haha, fuldansa låter som en kul grej att göra:) Kram Ella

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ella!

      Jag lovar, att fuldansa blir man himla glad av.

      *KRAMAR om`na*

      Radera
  2. Grattis i efterskott,Tina

    SvaraRadera
  3. En massa grattis i efterskott :-)

    Kram goa du ♥

    SvaraRadera
  4. Blir man sådär snygg, go' och gla' när man fyller xx år så toklängtar jag!! / Katja

    SvaraRadera
    Svar
    1. *Skrattar högt* Med Photoshop blir ALLA snygga ;-)

      *KRAMAR om`na*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...