tisdag 10 september 2013

Mer lockande än hästskit

 
 
Kan det bli bättre i september... Varmt och skönt. Tog en promenad med Snyggingen när jag kom hem från jobbet och vi gick både vovven och jag och njöt av september-sommar.
Vi hade mycket att titta på när vi gick vår femkilometersrunda... Rådjur, svampar, kossor, löv, högt gräs och hästskit. Jorå... en nylagd hästskit är högvilt och jag tog ett snack med SnyggÅke om detta. Det hjälpte inte så jag beslöt mig för att tränade inkall med hästskit som störning.
I början var hästskiten lockande, men det avtog och till slut kunde han springa ÖVER härligheten med högburet huvud och svans  och komma raka vägen till mig. Så... detta tolkar jag som att jag är betydligt mer lockande än en nylagd hästprutt.
 
 
 



Nu go´vänner är det dags för lite mat... Typ... skräpmat. I´ love it.

Må gott


2 kommentarer:

  1. Bonjour,

    Je suis certaine que vous avez fait une excellente promenade ! bien sûr le crottin de cheval !...☺

    Gros bisous à vous

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...